English translations

12:18 Sarah 1 Comments




I recently noticed that a lot of my readers come from different countries : United States, Canada, Spain, England and even Japan ! I am very glad to see that, so, in order to make them feel comfortable on my little blog, I will now always translate in english my new posts. Of course, french remains the main language here but I will provide an english translation too.

Oh and I am already sorry for the mistakes I will surely do, my english is not perfect at all !

So english readers, welcome !

***

J'ai remarqué récemment que nombre de mes lecteurs viennent de pays divers et variés : États-Unis, Canada, Espagne, Angleterre et même Japon ! J'en suis vraiment très heureuse et j'ai donc décidé de traduire systématiquement mes prochains posts en anglais, pour qu'ils se sentent à l'aise ici. Bien sur, le français reste la langue principale sur ce blog mais je proposerai dorénavant une traduction en parallèle.

J'espère que ça n'embêtera pas mes chers lecteurs francophones !


1 commentaire: